Известие

Collapse
No announcement yet.

Не ще да запали 147 1.9 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Датчиците на Хол - ключове, тези които обикновено са масово изполваните в автомобилната индустрия за датчик на маховика и за датчик на положението на делкото обикновено имат на изхода си и транзистор с отворен колектор, като емитера на транзистора е свързан на маса. При датчици по-старо поколение, този транзистор не е защитен от пренапрежение и датчика няма в себе си монтирани филтрови кондензатори, което е причина за по-честите дефекти на тези два датчика.
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #17
      Браво, страхотни сте ама страхотно му помогнахте на човека. Грешка нямате.
      Колега, щом си от софия потърси някой колега с кабел за диагностика и виж къде е грешката. Не се доверявай на форумните шамани, щото накрая ще излезе, че е по-добре да я хвърлиш тая кола. Ако беше в Пловдив с радост щях да ти помогна с диагностиката, имам и кабел и софтуер. поздрави и дано е нещо дребно.
      Алфа 156 1,8ТС 1998г

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от haljscho
        Ми то с пари на всякъде могат да му помогнат...........
        Ма то в БГ форум е малко изкривено понятие и всеки гледа да ти продаде нещо а не да помогне.......


        Евала колега.......
        Да бе ОК,съгласен съм,нека има хора които могат да четат грешки с разни програми,но ти сам знаеш че истинската диагностика,не е само четене на грешкиЗатова аз немога да помогна освен с предположения/мога да му направая диагностика,но в сервиза/,ма в тоя форум с всичко е така,всеки пита,накрая отива на майстор.
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          Възможно е и проблема да идва от това , че вискозетита на дизеловото гориво се повишава значително при студено време , особенно при студено палене и трудно протича през тръбопроводите. Най-вероятно обаче е сензор на коляновия вал. Не един и двама познавам със същите диагностични признаци , като накрая точно там е бил проблема.
          Mury , поинтересувай се и ще разбереш , че разликата между Датчик на Хол и индукционен датчик и по-точно в принципа на работа на двата датчика не е малка.

          Замери съпротивлението на датчика на коляновия вал - около 850 Ома мисля , че трябва да е при студен двигател.
          Last edited by viktorivanov; d.m.y г., 12:03.
          Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
          Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

          Comment


          • #20
            Ето
            Attached Files
            Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
            Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

            Comment


            • #21
              Колега , погрешно си ме разбрал.. очевидно се засягаш от най-малкото.Опитвам се да помогна с каквото мога , ти подхвана сам спора. Не се опитвам да показвам колко съм велик или нещо подобно. И колегата Bobo ти го каза. Айде със здраве!!
              Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
              Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от xidra
                да видим сега
                колата дава грешка Р0235, когато не иска да запали
                ред е на диагностиците
                Колегата ти е дал снимка от АутоДата - грешка в
                МАР сензора, който следи абсолютното налягане в смукателния тръбопровод (manifold absolute pressure ). Потърси го някъде по входния колектор-към двигателя, свали го и го почисти, ако не стане го смени.
                Нещо от сорта трябва да е http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1

                Виж и колегите от фиат форума какво пишат за този двигател - по долу в снимките с червена точка е показано местоположението на датчика
                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=378993
                Last edited by Alamo; d.m.y г., 18:28.
                Алфа 156 1,8ТС 1998г

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Mury
                  Аз съм научил много,никога не съм го криел,ма явно ти имаш нещо против това
                  Мъри, гледам млад си още и някой работи не ги усещаш. Ако знанието е площа на един кръг, а това извън кръга е незнанието, то то колкото повече учиш, толкова повече осъзнаваш, че нищо не разбираш и има доста въпроси които да се зададат. С годините ще го разбереш това. Поздрави и престанете да се карате, на никой не помагате, само си трошите нервите напразно за маловажни неща.
                  Алфа 156 1,8ТС 1998г

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от viktorivanov Покажи съобщение
                    Ето
                    Ти добре си учил автоинженерство, ама вземи и помогни на човека.
                    Колега, не съм специалист по дизели (и по бензини не съм) ама от това което прочетох по форумите тази грешка може да е от замърсен датчик MAP, зацапан с нагар EGR клапан или от клапъна за управление на турбото - също сажди от кофти нафта. Надявам се, че само с почистване ще се разминеш
                    Алфа 156 1,8ТС 1998г

                    Comment


                    • #25
                      Колега , след като колегата постна кода на грешката и прочетох за какво става на въпрос , щях да напиша за МАП сензора и да правилно си прочел за замърсяването , доста често се появява точно тази грешка. Не написах нищо по простата причина , че явно други хора смятат , че се опитвам да се правя на велик и сметнах , че ще продължи спора. Затова дадох линк само от Аутодатата.
                      Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
                      Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от viktorivanov Покажи съобщение
                        Колега , след като колегата постна кода на грешката и прочетох за какво става на въпрос , щях да напиша за МАП сензора и да правилно си прочел за замърсяването , доста често се появява точно тази грешка. Не написах нищо по простата причина , че явно други хора смятат , че се опитвам да се правя на велик и сметнах , че ще продължи спора. Затова дадох линк само от Аутодатата.
                        Да бе,ама тази грешка много рядко я дава заради зацапан МАП,по скоро я записва при проблем с клапана за управление на турбото,или геометрията на турботоМалко е странно да не пали от това колата,ма знае ли човек,ако има някакъв сериозен проблем с МАП-а,или с инсталацията
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #27
                          Колата вече е готова пали без проблем ,оказа че алтернатора не е зареждал както трябва и на компа му е ставало лошо така да се каже.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Slavi TD-to Покажи съобщение
                            Колата вече е готова пали без проблем ,оказа че алтернатора не е зареждал както трябва и на компа му е ставало лошо така да се каже.
                            Е,браво, след като минахме през магнитоелектрически датчици,които всъщност са индукционни,ама не са на Хол,тая диагноза направо изкърти мивката. Лично на мене не ми звучи убедително и бих очаквал нови изненади.Дано не съм прав!
                            ...
                            155 1,6 TS 16V `96
                            166 2,4 JTD `99
                            147 1,9 JTDm 8V `07

                            Comment


                            • #29
                              Дано неси прав, че вече нямам нерви.

                              Comment


                              • #30
                                За всеки случай след известно време провери пак за тази грешка.
                                Алфа 156 1,8ТС 1998г

                                Comment

                                Working...
                                X